‎י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד‎

29 מרץ 2024

מיטב דש ברוקראז' בשיתוף פעולה חדש עם בנק ההשקעות הגלובלי Stifel Financial

באדיבות מיטב דש

מיטב דש ברוקראז' הודיע היום (יום ב') על שיתוף פעולה אסטרטגי עם בנק ההשקעות הגלובאלי Stifel Financial Corp (NYSE: SF) ומשכך גם עם החברות הבנות של הקבוצה העוסקות במסחר ומחקר בארה"ב, בריטניה ואירופה. שיתוף הפעולה, אשר יתבטא במחקר ומסחר במניות, יסייע לדסק מניות חו"ל להעניק ללקוחות שירות הכולל מחקר עומק משולב מהפלטפורמה המכובדת ביותר אשר מציעה הקבוצה (Stifel, KBW, Mainfirst), ומגוון רחב של פתרונות מסחר מתקדמים.

החיבור בין הגופים יסייע בהנגשת השוק האמריקאי, הבריטי והאירופאי ללקוחות מיטב דש. יתרונות החיבור כוללים גישה למחקר על יותר מ-2,000 חברות ציבוריות, שיחות ועידה ופגישות עם אנליסטים בסקטורים השונים ועם אסטרטג השווקים.

רועי בנטוב, מנכ"ל משותף במיטב דש ברוקראז', הוסיף: "אנו גאים להודיע על חתימת ההסכם האסטרטגי עם אחת הקבוצות המובילות בארה"ב. שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות הברוקראז' גישה מלאה לשירותי המחקר האיכותיים של קבוצת סטיפל ויעניק שירות מיטבי ללקוחות המוסדיים של החברה.

עיקר הפעילות של מרבית הגופים המוסדיים בניירות ערך זרים מתמקדים כיום בארה"ב, בהשוואה לאירופה והמזרח. היכולת להסתמך על גופי מחקר זרים הכוללים ניתוחים וסקירות על השוק האמריקאי, על ידי בכירי האסטרטגים שלהם, משמעותיים ביותר ולכן שיתוף הפעולה הינו בשורה של ממש."

 

"אנו נרגשים לעבוד עם מיטב דש ורואים בקשר זה הרחבה טבעית של הנוכחות שלנו בישראל",  הוסיף יו וורנס (Hugh Warns), ראש מערך מניות גלובלי בקבוצת Stifel. "בהתחשב בפעילות הנרחבת בשוקי ההון וריכוז הפעילות בסקטורים המובילים, ישראל מהווה שוק צמיחה אסטרטגי מבטיח ביותר עבור Stifel ואנו מצפים בכליון עיניים לשיתוף פעולה זה"

למיטב דש ברוקראז' הסכם דומה עם בנק Daiwa היפני, אשר מעניק בסיס איכותי לאירועים הפיננסיים באסיה.

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים