‎כ״א בתמוז ה׳תשפ״ד‎

27 יולי 2024

המעוף מחפש כיוון

המעוף מחפש כיוון

אם המעוף יתנהל מתחתיו יש להיות שליליים ולצפות להמשך ירידות אבל אם המעוף מצליח לחצות אותו מעלה ולהישאר גבוה ממנו ליותר מיום או יומיים צריך להפוך לחיוביים לטווח הקצר. מבחינת תחזית המצב אינו נוח אבל כסוחרים מצב כזה הוא מצוין.

בועז אילון | 03.06.2012
תגיות : תחזיות מט"חתחזית מט"חבועז אילוןיורו דולרמעוףשוק ההון.

מעוף, מחיר אחרון: 1065.02

איזור המחיר 1062-1065 הוא איזור חשוב מאוד לקביעת הכיוון לטווח הקצר. אם המעוף יתנהל מתחתיו יש להיות שליליים ולצפות להמשך ירידות אבל אם המעוף מצליח לחצות אותו מעלה ולהישאר גבוה ממנו ליותר מיום או יומיים צריך להפוך לחיוביים לטווח הקצר. מבחינת תחזית המצב אינו נוח אבל כסוחרים מצב כזה הוא מצוין ומספק לנו כלי החלטה ברורים עם יחסי סיכוי וסיכון טובים. בהנחה שהמעוף לא עולה מעל לרמה הזו, יש לצפות לחזרה למדד 1,000 כבר בחודש יוני. שבירה של השפל שנוצר ב-2011 בו הגיע המעוף ל-982.64 תאשר כי המגמה ארוכת הטווח היא ירידה אבל עד אז לא ניתן לקבוע מהי.

נאסדק, מחיר אחרון: 2748

כל עוד המדדים החשובים נמצאים נמוך מהרמות הקריטיות שהיו קווי התמיכה ועתה משמשים כהתנגדות, אין מה להיות חיוביים לטווח הקצר. הנאסדק הגיע השבוע להתנגדות, נעצר שם וביום שישי ירד בצורה חדה. יש להיות שליליים כל עוד הנאסדק נמצא מתחת ל-2880.
למרות זאת, אין סימני חולשה בטווח הארוך יותר, נקודות השיא והשפל מסודרות בסדר עולה ועד לפריצה של השפל של אוקטובר 2011, שלא אמורה להתרחש, יש להניח שמדובר בירידה שהיא תיקון בלבד למגמה העולה.

זהב, מחיר אחרון: 1624

מחיר הזהב בונה מבנה שלילי יורד כבר שנה שלמה. למרות זאת, רמת ה-1550$ היא תמיכה משמעותית ביותר וכל עוד מחיר הזהב נמצא מעליה אין מה להיות שליליים. השבוע הגיע מחיר הזהב לרמה החשובה לפני שעלה ביום שישי בצורה חדה למחירו היום. מי שרוצה להיות בטוח יותר בעליות יכול להמתין לשני אישורים חשובים, שבירה של קו המגמה היורד כפי שמצויר על הגרף והשני להמתין לתיקון ולראות שנוצר מבנה חיובי כלומר נקודת השפל כאשר יהיה תיקון שתהייה גבוהה יותר מ-1550$ שהוא השפל האחרון ולאחר מכן עלייה ושבירת השיא שייווצר בעלייה הנוכחית. בכל מקרה ירידה מתחת ל-1550$ תחייב אותנו לסגור פוזיציית לונג ופתיחת שורט.

אני, בועז אילון בעל רישיון מספר 9486 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועלהתאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנכ"ל של תטא וכמנהל התיקים הראשי.

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים