‎י׳ בניסן ה׳תשפ״ד‎

18 אפריל 2024

חיוביים לטווח קצר

חיוביים לטווח קצר

המעוף נמצא מעל לאזור המחיר של 1062-1065 ואפשר להיות חיוביים לטווח קצר או לפחות לא להיות שליליים.

בועז אילון | 11.06.2012
תגיות : תחזיות מט"חתחזית מט"חבועז אילוןיורו דולרמעוףשוק ההון.

מעוף, מחיר אחרון: 1089.43

המעוף נמצא מעל לאזור המחיר של 1062-1065 ואפשר להיות חיוביים לטווח קצר או לפחות לא להיות שליליים. למרות זאת אין עדיין סימנים לעוצמה, מדדי ארצות הברית נמצאים מתחת לרמות הקריטיות המשמשות עתה כהתנגדות ועל כן יש להתייחס לעליות בחו"ל כתיקון עולה בלבד בגל היורד וכך גם המעוף שבהתנהגותו מפגין חולשה, צפוי לעצור עימם.
פריצה של אחת הרמות הקריטיות, כגון רמת ה-2870 בנאסדק תאותת על חזרה למסלול חיובי בחו"ל ועשויה להשפיע לחיוב על המעוף. לפיכך התמונה תתברר השבוע.

נאסדק, מחיר אחרון: 2858

כל עוד המדדים החשובים נמצאים נמוך מהרמות הקריטיות שהיו קווי התמיכה ועתה משמשים כהתנגדות, אין מה להיות חיוביים לטווח הקצר. הנאסדק חוזר שוב להתנגדות אחרי העליות. יש להיות שליליים כל עוד הנאסדק נמצא מתחת ל-2880.
למרות זאת, אין סימני חולשה בטווח הארוך יותר, נקודות השיא והשפל מסודרות בסדר עולה ועד לפריצה של השפל של אוקטובר 2011, שלא אמורה להתרחש, יש להניח שמדובר בירידה שהיא תיקון בלבד למגמה העולה.

אג"ח ארצות הברית ל-30 שנים, מחיר אחרון: 148.24$

כפי שניתן לראות בגרף, איגרות החוב של ארצות הברית זינקו בנובמבר אשתקד כאשר הורידו את הדירוג של ארצות הברית וממשיכות לעלות מאז. הסבר אפשרי לתופעה ביחד עם הסבר מדוע שוקי ארצות הברית חזקים כל כך תוכלו לקרוא במאמר שהקישור אליו נמצא מתחת לקישור לתחזית.

אני, בועז אילון בעל רישיון מספר 9486 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועלהתאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנכ"ל של תטא וכמנהל התיקים הראשי.

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים