‎י״א בניסן ה׳תשפ״ד‎

19 אפריל 2024

כל עלייה היא תיקון בלבד לפני המשך ירידה

כל עלייה היא תיקון בלבד לפני המשך ירידה

מעוף: כל עלייה היא תיקון בלבד לפני המשך ירידה לשפלים חדשים אבל חצייה של רמת ה-1000 עשויה לקחת זמן כי קונים רבים ממתינים לרמת מחיר זו כדי לקנות מניות ועד שלא יסיימו לקנות, המעוף לא ימשיך בירידה.

בועז אילון | 11.09.2011
תגיות : תחזיות מט"חתחזית מט"חבועז אילוןמדד הדקסמעוףשוק ההון.

מעוף, מחיר אחרון: 1062.78
כל עלייה היא תיקון בלבד לפני המשך ירידה לשפלים חדשים אבל חצייה של רמת ה-1000 עשויה לקחת זמן כי קונים רבים ממתינים לרמת מחיר זו כדי לקנות מניות ועד שלא יסיימו לקנות, המעוף לא ימשיך בירידה. התרחיש הסביר הוא ירידה עד 1000לשבועיים לפחות ואז פריצת רמת ה-1000 מטה.
רמת ההתנגדות המשמעותית במעוף היא 1180 ומצד שני נוצר גאפ ב-1150 שעדיין לא נסגר. על כן רמת המחיר של 1150-1180 הוא האזור אליו עשוי להגיע המעוף לפני המשך ירידה. תיקון כזה מתאים גם לגודל התיקונים האפשריים במדדי חול ויושג אם גם מדדי חול יגיעו להתנגדויות שלהן אבל ככל שעובר זמן והתיקון אינו מתרחש, יורדת הסבירות לתיקון כזה.
maof
.

דולר יורו, שער אחרון : 1.366

הנכס הסחיר בעולם נסחר בחצי השנה האחרונה ועד יום חמישי האחרון ברצועת מסחר בתחום של 1.4-1.45. הקוראים הוותיקים יודעים שיציבות כזו היא מצב בו השוק צובר אנרגיה לקראת מגמה ופעמים רבות אנו רואים תנודת מחיר חדה כאשר היציבות נפרצת. ביום חמישי ירד שער החליפין בין ארה"ב ואירופה וחצה את רמת ה-1.4 מטה. תנועת התחזקות הדולר צפויה להמשיך עד 1.15 והגעה ליעד צריכה להתרחש תוך שלושה עד שישה חודשים מהיום.
do-ero

תחזית לטווח ארוך:

מדד המעוף צפוי להגיע ל-2500 נקודות ומדד הנאסדק צפוי להגיע ל-4000 בסוף שנת 2013.

הגרפים המופיעים באתר הם באדיבות תוכנת FXG לניתוח טכני.

ניתן לראות את הגרפים באתר של תטא http://www.theta1.co.il  – ב"תחזית שוק".הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל, יש להם בהם עניין אישי ועל כן קיים ניגוד עניינים במישרין. התחזית צופה פני עתיד ומבוצעת על פי ניתוח טכני ולא כלכלי. כל אירוע מדיני, כלכלי, פוליטי או אחר יכול לגרום לכך שהתחזית לא תתממש והיא עשויה להיות שגויה גם ללא אירוע כלשהו. התחזית אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך התחזית הנ"ל עושה זאת על אחריותו בלבד.

אני, בועז אילון בעל רישיון מספר 9486 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועלהתאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנכ"ל של תטא וכמנהל התיקים הראשי.

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים