‎י׳ בניסן ה׳תשפ״ד‎

18 אפריל 2024

מסחר מכוון דרך האינטרנט

מסחר מכוון דרך האינטרנט

מעוף ונאסדק בתיקון לפני המשך עלייה, EBAY בנקודת כניסה מצויינת

בועז איילון- תטא השקעות | 11.11.2012
תגיות : תחזית מט"חתחזיות מט"חמניית איביינאסדקמעוף.

מניית איביי EBAY , מחיר אחרון: 47.73$

מניית איביי מאפשרת מסחר מכוון דרך האינטרנט וגם מפעילה חנויות וירטואליות בתחומי האופנה מכוניות ועוד. חלק גדול מהכנסותיה של איביי נובעים מהכנסות מפרסום.

בשנת 2011 התנהלה איביי בטווח מחירים צר בין 28$ ל-34$. בתחילת 2012 חצה המחיר את ההתנגדות של 34$ ונתן את האישור לחזרה למסלול עלייה. מאז עולה המניה באופן רציף ביותר מ-50%.

התיקון האחרון הביא את מחיר המניה לקו המגמה התחתון וכל עוד קצב העלייה לא נשבר, מדובר בנקודת כניסה מצוינת. ירידה נוספת במחיר תגרום לשבירת קו המגמה ותאותת על הצורך לצאת מהקנייה ולעומת זאת הישארות בקו המגמה צפויה להעלות את המחיר ל-54$ ויותר כך שמדובר בטרייד עם יחס טוב מאוד בין הסיכוי לסיכון.

מעוף, מחיר אחרון: 1211.57

פער הארביטר'ג עומד על 0.53%- וזהו פער שמגדיל את הסיכויים לירידה נוספת במדד המעוף. אנו נמצאים בתיקון מטה של המגמה החיובית. התיקון יכול להמשיך עוד תקופה ארוכה והירידה המרבית האפשרית במגמה עולה היא רמת ה-1140.

אישור לחזרה לגל עולה והמשך המגמה הראשית יתקבל בחציה של רמת ה-1240 מעלה. רק עניין של זמן עד שיסתיים התיקון ונראה המשך עלייה ושבירת שיאים חדשים אבל נצטרך כנראה סבלנות של כמה חודשים

נאסדק, מחיר אחרון: 2905

מתגברים הסימנים להמשך התיקון מטה. סביר שהתיקון יתנהל בדשדוש יורד מטה ויארך כמה חודשים. עדיין לא מדובר בשינוי מגמה ויש לצפות לכך שמדובר תיקון בלבד לפני המשך עלייה. על פי קצב השוק, בגלל קרבה לקו המגמה התחתון יש לצפות לעליות בתחילת השבוע

אני, בועז אילון בעל רישיון מספר 9486 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועלהתאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנכ"ל של תטא וכמנהל התיקים הראשי.

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים