‎י״ח באדר ב׳ ה׳תשפ״ד‎

28 מרץ 2024

הצעות מעניינות להפעלת הילדודס

1. כושר כושר כושר..

אז במקום לשכב על הגב כל היום או להתנוון מול המחשב והLCD למה לא להתעמל מעט?

ישנם מכשירי כושר ביתיים אשר נועדו לילדים ועוזרים להם להזיז את עצמם אפילו בזמן שעל המסך מרצדות התוכיות האהובות עליהם ביותר..

המכשירים הצבעונייםמאשר מומלצים מגיל ארבע כוללים אופני כושר, אופני חתירה לחיזוק הזרועות הרגלייםוהבטן, הליכוים ועוד.. את המכשירים ניתן להשיג ברשת "כפר השעשועים" ב99.99 ₪ לכל מכשיר.

2. מים מים מים…

נמאס מהלור ומהמדוזות? מאלתרים!

גיגית כביסה גדולה תעשה את העבודה… ממלאים במים ונותנים לילדים להשפריץ זה על זה. אם בא ללכת עם הבריכות צעד קדימה ניתן להצטייד בביכות פלסטיק ולמקמן במרפסת או בגינה ולהזמין חברים. ניתן גם להשתולל באמבטיה הפרטים עם קצף אמבט וצבעי מאכל שיעניקו אווירה צבעונים ומהנה הרבה יותר.

3. מי אמר קולנוע?

נכון שהטלויזה כבר עובדת שעות נוספות על ערוצי הילדים השונים, אך בכדי להעניק אוירה של קולנוע אפשר לקחת את הילדודס ולהשכיר סרט אהוב. הכינו גיגית פופקורן וחלקו לקופסאות אישיות, צרפו טרופית, החשיכו את הסלון והנה לכם סינימה סיטי בבית.

בהפסקה חלקו גגלידה ולאחר מכן ניתן להמשיך במרתון הסרטים!

4. משחקים במשחקים..

באתר www.heinzkids.co.il  תמצאו אתר חדשני שמציע פעילות וירטואלית אשר הופכת את בקבוק הקטצ'ופ לכלי משחק. באתר עוד מגוון פעילויות שונות, הורדות של שומרי מסך, מתכונים, תחרויות עם פרסים ובעיקר סדרת משחקים "תפוס את העגבנייה". המשחקים פותחו על בסיס הטכנולוגיה החדשנית המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטצ'ופ במצלמת המחשב ולהופכו למעין ג'ויסטיק לשימוש במשחק הוירטואלי.

5. פיג'מהמה..

סבב של מסיבות פיג'מה בכל פעם בבית אחר יוכל להעניק לכם לילה של שקט ורומנטיקה לעצמכם בלבד.

החבר'ה מתייצבים עם שק שני ויג'מה אופנתית בבית התורן שמכין כמובן תוכנית פעילות ללילה הלבן. ניתן להכים פיג'מות, להמשיך בהכנת בובת לוכד החלומות שנתלית מעל המיטה במטרה לתפוס את החלומות הטובים.

את עניני האוכל ניתן לפתור בהזמנת פיצה או לבעלי הסבלנות שבניכם – ניתן לעשות תחרות הכנת סנדויצים יצירתים. כקינוח – סרט והמון פופקורן. לילה טוב…

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים