‎כ״א בתמוז ה׳תשפ״ד‎

27 יולי 2024

המתכת היקרה ממשיכה לכבוש שיאים

המתכת היקרה ממשיכה לכבוש שיאים

הזהב מפגין עוצמה ובנוסף, מגמת העלייה נראית ברורה ומצטיירת יפה על הגרף.

בועז אילון | 11.04.2011
תגיות : תחזיות מט"חתחזית מט"חבועז אילוןמדד הדקסמעוףשוק ההון.

מעוף, מחיר אחרון: 1317.7

המחיר הנוכחי במעוף אינו מדויק שכן ביום חמישי עודכנו מדדים דבר שהשפיע על השער. המחיר שיותר משקף את המציאות זהו המחיר שמגולם במחירי האופציות העומד על 1327 נקודות.
המעוף מהסס להתקרב ולפרוץ את רמות השיא. בינתיים המדד חזר לטווח הדשדוש שבין 1320-1340 נקודות. כנראה שאין מנוס מלבדוק שוב את רמות ה-1300 לפני המשך עלייה. באופן כללי התחזית בעינה והשוק צפוי לפרוץ את רמות השיא בשבועיים הקרובים. כאשר יחצה המעוף את הרמה הקריטית של השיא ויתבסס מעליה, יש לצפות לתנועת מחיר חדה ל-1450 תוך חודשיים.

maof

זהב , מחיר אחרון : 1473

המתכת היקרה ממשיכה לכבוש שיאים. הזהב מפגין עוצמה ובנוסף, מגמת העלייה נראית ברורה ומצטיירת יפה על הגרף. במהלך הגל הנוכחי של עלייה צפוי הזהב להגיע לרמה של 1600 נקודות. רק שם צפוי כנראה תיקון משמעותי. כל עוד קצב העלייה נשמר, הרמה של 1400 נקודות לא צפויה להיחצות כלפי מטה.

gld0_gif

תחזית לטווח ארוך:

מעוף – תחזית לטווח ארוך: מדד מעוף 2500 נקודות במהלך שנת 2013.

הגרפים המופיעים באתר הם באדיבות תוכנת FXG לניתוח טכני.

ניתן לראות את הגרפים באתר של תטא http://www.theta1.co.il  – ב"תחזית שוק".הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ"ל, יש להם בהם עניין אישי ועל כן קיים ניגוד עניינים במישרין. התחזית צופה פני עתיד ומבוצעת על פי ניתוח טכני ולא כלכלי. כל אירוע מדיני, כלכלי, פוליטי או אחר יכול לגרום לכך שהתחזית לא תתממש והיא עשויה להיות שגויה גם ללא אירוע כלשהו. התחזית אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם וכל מי שפועל על סמך התחזית הנ"ל עושה זאת על אחריותו בלבד.

אני, בועז אילון בעל רישיון מספר 9486 מצהיר בזאת שהדעות המובעותבעבודת אנליזה זו משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועלהתאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנכ"ל של תטא וכמנהל התיקים הראשי.

 

 

 

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים