‎י״ב בניסן ה׳תשפ״ד‎

20 אפריל 2024

הזדמנות השקעה: ניתוח טכני למניית בראק אן וי

באדיבות תטא בית השקעות, בועז אילון.

מחיר אחרון: 35,220 אגורות
חברת בראק אן וי פועלת בנדל”ן להשכרה למגורים, מגורים לקנייה וכן נדל”ן עסקי בגרמניה. תחום הנדל”ן הוא תחום חם מאוד, ובמניות נדלן רבות, בעיקר כאלו עם פעילות בארץ, ראינו עליות מדהימות בשנה האחרונה.
להלן גרף מחיר המניה מאז ההנפקה


מאז הנפקתה בשנת 2011 ניתן לראות שמגמת המחיר חיובית מאוד אבל בשנתיים האחרונות מתקשה המחיר להמשיך ולעלות תוך שהוא יוצר התנגדות משמעותית ברמת 42,800.
להלן גרף מחיר המניה ל-3 השנים האחרונות

בחדשים האחרונים ירדה המניה בצורה חדה לאחר ששוב לא הצליחה לפרוץ את ההתנגדות המשמעותית ב-42,8000. מצד שני נקודות השפל של החצי שנה האחרונה מצביעות על הצטרפות של קונים שכן נקודות השפל מסודרות בסדר עולה.
זה מצב בו יש הזדמנות השקעה שכן המגמה ברורה ואנו לאחר תיקון שהחזיר את המחיר לקו המגמה העולה.
אסטרטגיית המסחר המומלצת היא
מקנייה במחיר של היום וחיתוך הפסד אם יישבר השפל של דצמבר 2019 ברמה של 34,000. נכאן שהסיכון שלנו להפסד הוא כ-1220 נקודות(ההפרש בין המחיר היום לחיתוך ההפסד)
מצד שני, התרחיש האופטימי והסביר הוא חזרה להתנגדות ברמת 42,800 שם נוכל לממש רווח של יותר מ-7500 נקודות, יחס מצוין בין סיכוי לסיכון.
כמובן שאם וכאשר המחיר יפרוץ את ההתנגדות ב 42,800 צפויה תנודת מחיר חדה מעלה אבל זה כבר לתחזית אחרת.
יעד המחיר הוא 42,8000 עד סוף 2020
בהצלחה!

תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ”ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות). הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ”ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס “ניתוח טכני”, כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים ומנכ”ל בתטא 1 כ- 17 שנים (רישיון מספר 4786) . אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. בועז אילון,,MBA תטא 1 השקעות וניירות ערך בע”מ, דרך חברון 79 ירושלים

 

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים