‎י״ז בניסן ה׳תשפ״ד‎

25 אפריל 2024

הרחבת הפעולה בעזה מגדילה את הסיכויים להמשך ירידות

הרחבת הפעולה בעזה מגדילה את הסיכויים להמשך ירידות

האסטרטגיה המומלצת עם מניית פייסבוק היא להמתין לפריצה, מעו"ף מושפע מהלחימה בעזה ועלול לרדת, הנאסדק מתקרב לנקודת תמיכה

בועז איילון | 18.11.2012
תגיות : תחזית מט"חתחזיות מט"חמניית פייסבוקנאסדקמעוף.

 

 

 

 

מניית פייסבוקFB , מחיר אחרון: 23.56$

מניית פייסבוק החלה להיסחר ב-22 במאי 2012 בבורסת הנאסדק ותוך שלושה חדשים אבדה כ-50% משוויה כאשר ירדה מ-36.66$, המחיר בה החלה להיסחר מיד לאחר ההנפקה ועד ל-17.55$ בתחילת ספטמבר.
מאז השפל של ספטמבר אנחנו עדים להתייצבות במחירה של פייסבוק והיא מתנהלת ביציבות בתחום 18.5$-24$. מלבד היציבות שעשויה לרמוז על תנועת מחיר חדה המשמשת ובאה, בונה פייסבוק מבנה מחיר חיובי בו קיימים שלושה שפלים עולים ועם הפריצה של רמת ה-24.25$ גם שלושה שיאים עולים.
המשמעות היא שפריצה של רמת ה-24.25$ תיתן אישור לסבירות גבוהה של התחלת  כניסה למסלול עולה ביחד עם אפשרות לתנועת מחיר חדה באופן יחסי.
האסטרטגיה היא להמתין לפריצה, לקנות בתקווה שהמחיר אכן יזנק, ואז לנהל את הפוזיציה בהתאם להתרחשויות. חזרה אל מתחת ל-24$ תחייב חיתוך הפסד ולעומתה בעליית מחיר נאמץ אסטרטגיה לשמירת רווח כדי לנסות לקחת תנודה גדולה ככל האפשר אבל לשמור על רוב הרווח שנוצר. מבחינה טכנית יש התנגדות משמעותית ב-33$ ועל כן זו עשויה להיות רמת מחיר טובה ללקיחת הרווח.
מעוף, מחיר אחרון: 1181.76

פער הארביטר'ג עומד על 0.2%- וזהו פער שאינו מספק רמזים באשר לכיוון המסחר אולם הרחבת הפעולה בעזה מגדילה את הסיכויים להמשך ירידות לטווח הקצר. במגמה עולה עשויה הירידה להחזיר את המעוף עד 1140 נקודות לפני חזרה למסלול עולה. משמעותה של ירידה בחזרה אל מתחת ל-1140 תהייה שחזרנו לרצועת הדשדוש ושהפריצה שהתרחשה בספטמבר היא פריצת שווא.
נאסדק, מחיר אחרון: 2,853

הנאסדק מתקרב לנקודת תמיכה ויש לצפות לעצירה זמנית של הירידות ואפילו לראות עליות במחצית הראשונה של שבוע המסחר. יחד עם זאת התיקון לא נגמר ובהמשך יש לצפות לחידוש הירידה תוך כמה ימים. היעד הראשוני הוא 2700 עד סוף דצמבר 2012.
מבנה הגרף לטווח הארוך נותר חיובי, וכל עוד המגמה ארוכת הטווח חיובית יש לצפות לשבירת שיא נוסף בטווח הארוך יותר, נאמר במחצית השנייה של 2013.

 

אני, בועז אילון בעל רישיון מספר 9486 מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו
משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים ועלהתאגיד שהנפיק ניירות ערך אלה. בשנתיים האחרונות הנני משמש כמנכ"ל של תטא וכמנהל התיקים הראשי.

 

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים