‎י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד‎

29 מרץ 2024

ניתות טכני למניית אפקון אחזקות

באדיבות תטא בית השקעות, בועז אילון.

מחיר אחרון: 13,160 אגורות
אפקון אחזקות, הנסחרת במדד ת”א 90, היא חברה ותיקה שנרכשה באמצעות קבוצת שלמה. אפקון מספקת באופן ישיר ובאמצעות חברות הבנות שלה, שירות של בנייה מיוחדת הכוללת רמת טכנולוגיה גבוהה וכולל אלקטרוניקה. בין השאר היא מחזיקה את תדיראן תקשורת ובונה פרויקט של טורבינות רוח לייצור חשמל.

להלן גרף המניה לשנים האחרונות

אפקון סובלת מירידות במחיר המניה כבר שמונה חדשים, אז הגיעה לשער של 21,000. למרות הירידה, מבנה המחיר נותר חיובי שכן נקודות השיא מסודרות בסדר עולה.
ההזדמנות שנוצרה נובעת מהעובדה שמחירה של אפקון חזר היום לתמיכה משמעותית שמחזיקה מעמד מאמצע 2016. זו לא מניה חזקה עם עודף קונים מטורף בדומה למניות אחרות, בעיקר בתחום הנדל”ן אבל המגמה חיובית והיא מיועדת לאנשים שקשה להם לקנות כשהמחיר כול כך גבוה והם ממתינים לירידה חזקה כדי לקנות.
סיבה נוספת לקנייה היא העובדה שאין לנו הרבה מה להפסיד. אנחנו קרובים לתמיכה המשמעותית וקיים סיכוי טוב שהקונים שממתינים ברמה הזו לא ייתנו למחיר להמשיך ולרדת כך שיש סיכוי טוב לחזרה למסלול עלייה.
מדובר במקרה של יחס גבוהה בין סיכוי לסיכון שכן אם המחיר חוזר לעלות, הוא צפוי לשבור שיא חדש בהתאם למגמה ויש סיכוי גם להכפיל את הכסף. מצד שני, אם קורה משהו שלילי שאנחנו לא מודעים לו, ההפסד יהיה קטן באופן יחסי.
לפיכך אסטרטגיית המסחר היא קנייה במחיר של היום, קרוב מאוד לתמיכה של 13,000 אגורות, וחיתוך הפסד אם המחיר יורד אל מתחת ל-13,000 למשך כמה ימים .
יעד המחיר 21,000 אגורות בתוך שנתיים ובהתפתחויות חיוביות, אולי הרבה קודם.
בהצלחה!

תטא 1 הינה חברה פרטית בעלת רישיון ניהול תיקים ושיווק השקעות בהתאם לחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, התשנ”ה-1995, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובשיווק השקעות (ולא בייעוץ השקעות). הכותבים ו/או לקוחותיהם מחזיקים בנכסים הנ”ל ויש להם עניין אישי בהן ועל כן קיים חשש לניגוד עניינים במישרין. העבודה נעשתה על בסיס “ניתוח טכני”, כל אירוע מדיני, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל מי שפועל על סמך הכתוב עושה זאת על אחריותו בלבד. הנני מנהל תיקים ומנכ”ל בתטא 1 כ- 17 שנים (רישיון מספר 4786) . אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה זו, משקפות נאמנה את דעותיי האישיות על ניירות הערך המסוקרים. בועז אילון,,MBA תטא 1 השקעות וניירות ערך בע”מ, דרך חברון 79 ירושלים

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים