‎ט׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ד‎

19 מרץ 2024

שיכון ובינוי השלימה את העסקה לרכישת חברת הקבלנות האמריקאית i+icon USA

 היא חברת ביצוע קבלנית המתמחה בבנייה ושיקום של גשרים, כבישים ועבודות ימיות. לחברה מחזור פעילות שנתי של 200-250 מיליון דולר וצבר הזמנות של יותר מ- 250 מיליון דולר

*** הרכישה התבצעה על-ידי SBA, זרוע הקבלנות של שיכון ובינוי בארה"ב, אשר תנהל את הפעילות כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לפתח ולבסס פעילות משמעותית בארה"ב בתחומי התשתיות תוך הרחבת פעילותה לאזורים ולתחומים נוספים בשוק האמריקאי

המשך לדיווח של החברה ב-20 בפברואר 2019 על חתימה על הסכם לרכישתה של חברת הקבלנות האמריקאית i+icon USA, שיכון ובינוי שמחה להודיעה כי העסקה הושלמה ביום אמש, ב 17 באפריל 2019. i+icon USA הינה חברת קבלנות בתחומי התשתיות האזרחיות (civil engineering), הפועלת בחוף המזרחי של ארה"ב, בעיקר במדינות פנסילבניה, מרילנד, וירג'יניה ופלורידה. עסקת הרכישה הושלמה, כאשר במסגרת העסקה נרכשו 100% ממניות החברה ו- SBA תהיה אחראית על ניהול  פעילותה.  החברה הנרכשת תהווה פלטפורמה לפעילות של קבוצת שיכון ובינוי בשוק התשתיות האמריקאי בו היא רואה הזדמנות ארוכת טווח ומשמעותית. השלמת העסקה הינה אבן דרך משמעותית במימוש האסטרטגיה של קבוצת שיכון ובינוי בארצות הברית.

בימים אלה שיכון ובינוי שותפה בביצוע פרויקט להקמת נתיבים מהירים ביוסטון, טקסס בהיקף של יותר ממיליארד דולר, בשותפות עם קבלן תשתיות בינלאומי מוביל. במקביל הקבוצה ממשיכה להתמודד במכרזים של פרויקטי תשתיות ענקיים נוספים בארה"ב, שבחלקם עברה הקבוצה לרשימת המועמדים הסופיים (Short List) שהוזמנו להגיש הצעה במכרזים.

ל-i+icon USA מחזור פעילות שנתי בין 200 ל-250 מיליון דולר, והיא מחזיקה בצבר הזמנות של יותר מ-250 מיליון דולר. רכישתה של i+icon USA על ידי SBA תעניק לה גב פיננסי ומקצועי שיאפשר לה להמשיך ולהתפתח כעסק עצמאי. כמו כן, שילוב הכוחות של SBA עם i+iconUSA צפוי לחזק את מעמדן בתחום המגה פרויקטים, בו שולי הרווח גבוהים  מפרויקטים קבלניים עליהם i+icon USA מתמודדת כיום.

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים