‎י״ט באדר ב׳ ה׳תשפ״ד‎

29 מרץ 2024

סקירת מניות הייטק מניות מומלצות

כתבות נוספות בנושא תיק השקעות:

מניות מומלצות – סקירת מניות הייטק.

באדיבות ניר זוננברג , אנליסט בכיר בבית ההשקעות מיטב 15.02.2010
תגיות :מניות מומלצות , שוק ההון , סקירת שוק , סקירת עולמית , ניתוח שוק.

איתוראן – פוטנציאל בברזיל

את שנת 2009 החברה צפויה לסיים עם גידול של כ-5% בהכנסות משירותים, וצירוף של כ-53 אלף לקוחות נטו, מהם כ-15 אלף ברבעון הרביעי.

ב-2010 אנו צופים כי החברה תוכל לשמר רמת גיוס של כ-12-13 אלף מנויים חדשים ברבעון, ועל בסיס שע"ח הנוכחיים אנו מעריכים גידול במכירות של כ-10% שנובע בעיקר מהעלייה ב-ARPU עקב התחזקות במטבעות הפעילות.

ההתפתחות המשמעותית ביותר ב-2010 צפויה להיות מכיוון שוק הרכב בברזיל. לפי תקנה חדשה, כל כלי הרכב המיוצרים בברזיל חייבים לכלול מערכת איתור כלשהיא. אנו מעריכים כי התקנה החדשה אמורה להרחיב את שוק היעד לשירותי החברה באופן מהותי.

אנו מתחילים סיקור על איתוראן בקניה – כיוון שחלק מהתמחור שלנו כבר נשען על התפתחויות עתידיות,  הסיכון במניה, מן הסתם עולה. מחיר יעד: 60.00 ₪.

נייר חדרה – תחילת התאוששות

תוצאות הרבעון השלישי של החברה הראו על סימנים ראשונים של התאוששות, לאחר שבשלושת הרבעונים הראשונים של 2009 ירדו הכנסות החברה בתחום הנייר בכ-22%.

למחירי הנייר יש השפעה מהותית על שווי הפעילות ואו מניחים כי מחירי הנייר יחזרו באופן הדרגתי לממוצע הרב שנתי. אנו מעריכים את שווי פעילות נייר האריזה (כולל מכונה 8) בכ-960 מיליון ש"ח.

למרות ההתאוששות בפעילות הצפויה במהלך 2010 אנו סוברים כי התמחור הנוכחי של המניה הולם את המצב הנוכחי. אנו מעלים את מחיר היעד ל-293 ש"ח ומותרים את ההמלצה על תשואת שוק. מחיר יעד: 290.00 ₪.

אלקטרה – נותרו ללא תחרות (כמעט)

במהלך המשבר האחרון ניתן היה לראות כי בד בבד עם הירידה בפעילות נחשפו בחברות רבות כשלים בניהול ובפיקוח על הפרויקטים. אנו סבורים כי אופן ההתנהלות של החברה במשבר והיכולת לשמור על שיעורי רווחיות סבירים מהווים סיגנל חיובי לאיכות הניהול שבחברה. אנו מעריכים כי בשנים הבאות נראה את אלקטרה מעורבת יותר בפרויקטים גדולים הכוללים הקמה ותפעול בחוזה לשנים (פרויקטי PPP מסוג BOT ו-BOO).

אנו סבורים כי החברה יוצאת מהמשבר הנוכחי דווקא מחוזקת, בעיקר על רקע ההתחזקות מעמדה התחרותי בשוק, אשר יבוא לידי ביטוי כבר ב-2010 בצורה של הגדלת מחזורי הפעילות. אנו מתחילים סיקור על אלקטרה בהמלצת קניה עם מחיר יעד של כ-454 ש"ח למניה, גבוה בכ-20% ממחיר השוק.

לקבלת הסקירה המלאה וגילוי נאות במסמך המצורף :
מיטב ברוקראז' – סקירת מניות הייטק

אהבתם? שתפו…

לשיחה עם יועץ משכנתא התקשרו עכשיו 072-2118686

Facebook

אהבתם? שתפו...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
מעבר לסרגל הכלים